Veelgestelde vragen

Bestellen:


Hoe kan ik controleren of mijn bestelling is geplaatst?

Zodra de bestelling is geplaatst zal er een bevestigingsmail verstuurd worden, als je na een tijd nog niets ontvangen hebt bekijk dan je inbox bij de ongewenste e-mail (spam).

Als ik het artikel niet kan vinden op jullie website, kan ik het dan wel bestellen?

Ja, stuur ons een e-mail en wij kijken het graag voor je na.

Kan ik als gast bestellen zonder een account aan te maken?

Ja, dat kan maar dan is de status van je bestelling later niet op te zoeken in "mijn account". 

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen die op deze website vermeld staan zijn prijzen inclusief 21% BTW.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Raadpleeg voor de meest actuele indicatie in "mijn account"

Betalen:


Is betalen bij Bestelshops.nl wel veilig?

100% veilig, wij maken gebruik van een SSL certificaat en een betrouwbare payment serviceprovider.

Ik heb een kortingscode gekregen maar waar kan ik deze invullen?

Wanneer je naar de overzichtspagina gaat van de winkelwagen dan krijg je daar een optie om een kortingscode in te voeren. Wanneer je deze hier invoert zal de korting meteen verrekend worden.

Bezorgen:


Moet ik de hele dag thuis blijven als mijn tegels worden bezorgd?

Op de dag voordat we bij jou komen bezorgen, kun je ons bellen op nummer 0118-690096 om een tijdsindicatie op te vragen. Wij geven dan een tijdvak van ±3 uur aan waarin je bestelling bezorgd zal worden.

Mijn bestelling is geleverd, moet ik nu alles controleren?

Controleer bij ontvangst van je bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen, meld deze dan binnen 48 uur na ontvangst. Hoe eerder je de schade meldt, hoe sneller wij het op kunnen lossen. Schades kan je melden via een mail of telefoontje aan de klantenservice.

Retourneren:


Mag ik mijn bestelling retourneren?

Ja, Voldoet het gekochte artikel toch niet helemaal aan jouw verwachtingen? Je kan binnen 14 dagen, om wat voor reden dan ook, het artikel retour sturen. meer informatie kan je vinden op deze pagina

Garantie:


Hoe start ik de garantie procedure op?

Stuur ons een mail met de artikelen waarop garantie verleend moet worden en wij zorgen voor de afhandeling.

Het gekochte artikel blijkt incompleet te zijn. Wat nu?

Met vragen over artikelen kun je je wenden tot onze medewerkers van de klantenservice. Zij zijn je graag van dienst.

Klachten:


Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service

Dan kunt u contact met ons opnemen via onze klantenservice of e-mail. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/'

To Top